1399-10-28 00:42
764
0
72675
در مراسم هیات شهدای رسانه استان عنوان شد :

انتقام سخت روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی در ۱۴۰۰ است/ خدا لعنت کند مسئولی را که در نمازجمعه تهران دستور مانور تجملگرایی داد

کارشناس مسائل دینی گفت: خدا لعنت کند کسی را که در این انقلاب بنیانگذار اشرافی گری شد و در نماز جمعه اعلام کرد مسوولان ما باید مانور تجمل بدهند، هر چه این انقلاب می کشد از امثال این آقایان هستند می خواهند با تجملات مردم را جذب کنند و با نظام سرمایه داری تحلیل های سیاسی را از مردم بگیرند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سید حبیب الله حسینی عصر امروز در مراسم شهادت حضرت زهرا(س) که به محوریت هیئت شهدا رسانه در دفتر گلستان ما برگزار شد، اظهار کرد: ارزش و مقام حضرت زهرا(س) تنها بعنوان دختر پیامبر بالا نر فته است.

کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: حضرت آنقدر از نظر شان و مقام بالا می رود که پیامبر تمام قامت بلند می شد و دست دختر خود را می بوسید، این ها بدان معناست که خود حضرت مجاهدت کرده که به این مقام رسیده است.

وی افزود: حضرت بعد از رحلت پیامبر سوار بر چهار پا بر درب خانه تک تک مهاجر و انصار می رفت چرا که تمامیت شرعی و قانونی حضرت علی(ع) را زنده کند.

حسینی اولین دفاع حضرت زهرا (س) از ولایت را دفاع با مال دانست و اذعان کرد: زمانی که فدک به ایشان بخشیده شد سرمایه مالی خود را برای پشتیبانی از نیروهای ولایت قرار داد به همین دلیل دشمن در همان نقطه بر آن وارد شود و آن را غصب کرد.

کارشناس مسائل دینی ابراز کرد: حضرت زهرا(س) اعتبار خود را برای دفاع از امیرالمومنین قرار داد و از اصحاب پیامبر برای میدان آمدن دعوت می کرد که از بین همه آن ها فقط 4 نفر قبول کردند.

وی ادامه داد: یکی از این 4 نفر زبیر بود که مانند امجد دچار انحراف شد و از ولی زمان خود فاصله گرفت.

حسینی اظهار کرد: امجد که می گوید شاگرد بهجت بوده مگر نمی داند زمانی که مقام معظم رهبری به قم سفر کردند آیت الله بهجت اولین نفر به استقبال رهبری رفتند.

کارشناس مسائل دینی یادآورشد: امروز وظیفه هر کدام از ما این است در هر جایگاهی هستیم از تمامیت قانونی و شرعی کشور دفاع کنیم چرا که دشمن به آن ها حمله می کند.

وی ادامه داد: امروز تحریف کنندگان می گویند شهید قاسم سلیمانی با خاتمی رفاقت داشت می خواهند شخصیت قاسم سلیمانی را تحریف کنند چرا که شهید سلیمانی به ضد فتنه بودن معروف بود اما خط تحریف را دشمن پیش گرفته است.

حسینی تصریح کرد: اگر می بینید حاج قاسم را به فتنه وصل می کنند می خواهند ظرفیت شهید سلیمانی را در انتخابات برای خود استفاده کنند جریان رسانه ای باید این راه ترسیم کند چرا که شهید قاسم سلیمانی با دستاوردهای مقاومت مشخص است.

کارشناس مسائل دینی عنوان کرد: هرگاه با مقاومت بودیم عزت اقتصاد و فرهنگ مردم اوج گرفت، اگر پیامبر را تحریف کردند یک عده می خواستند به تمامیت شرعی اسلام حمله کنند.

وی افزود: اگر امروز می بینید که عده ای غربال می شوند تعجب نکنید چرا که نزدیکی ظهور ناب ها برای یاری امام زمان(عج) می مانند اگر امروز رییس جمهور و افراد در بدنه نظام به رهبری حمله می کنند برای ما عجیب نیست در زمان صدر اسلام شمر و عبیدالله ابن عباس بودند که به مراتب به امامان نزدیک تر بودند.

حسینی خاطرنشان کرد: انتقام سخت بزرگ ما در انتخابات آینده است که دولت جوان پای کار سخنان رهبری انتخاب شود، اوج مظلومیت رهبری در مستند غیر رسمی زمانی است که رهبری می گویند اگر به حرف ما گوش دهند.

کارشناس مسائل دینی ابراز کرد: الان می بینید بازیگران سریع هشتک می زنند و نقش سربازان رسانه ای دشمن را ایفا می کنند و افرادی مانند حجاریان باور دارند حرف های دشمن را باید از زبان برخی سلبریتی ها بزنند ما نیز باید بدانیم برخی سلبریتی ها سامری زمان اند.

وی افزود: خدالعنت کند کسی را که در این انقلاب بنیانگذار اشرافی گری شد و در نماز جمعه اعلام کرد مسوولان ما باید مانور تجمل بدهند، هر چه این انقلاب می کشد از امثال این آقایان هستند می خواهند با تجملات مردم را جذب کنند و با نظام سرمایه داری تحلیل های سیاسی را از مردم بگیرند.

حسینی گفت: جریان رسانه ای تا انتخابات 1400 باید بر مبنای مقاومت باشد و بر مبنای مقاومت حرکت کند و دستاوردهای فرماندهان مقاومت را به مردم بگوید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.